Påskhelg!

2011-04-24 @ 17:25:22

Yes, som sagt, påskhelg. Det har än så länge inneburit 2 släktmiddagar (en hos farmor och en hos mormor), en förkylning med ont i halsen, lite träning trots det, en hel massa godis, en del umgänge med Denise och Linda samt lite annat smått och gott.
Igår cyklade jag ner på stan och gick på dans fuego. så sjukt kul! Sen han jag med att packa och köra flyttlådor från mig till mina föräldrar och övningsköra i en timme.  Den här gången kändes det riktigt bra, jag kände mig säker hela timmen så det är ett framsteg! Och på kvällen igår blev det en långpromenad med Denise :)
Nu har jag precis kommit hem från farmor och den här kvällen blir lugn. Jag tänkte nog ta en promenad snart och sen får vi se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback