Tillbaka igen

2011-04-13 @ 19:57:00

Nu har det vart väldigt dålig uppdatering här länge och det ber jag om ursäkt för. Jag har fullt upp hela dagarna plus att jag har tusen tankar i huvdet. Så då har jag helt enkelt valt att inte blogga. Men nu börja jag känna mig lite sugen igen, så jag tänkte nu göra ett tappert försök till att komma igång med bloggen igen.

Den senaste tiden har det blivit väldigt mycket jobb, en hel del träning och lite annat smått och gott. Jag har bland annat köpt ny mobil. En HTC Desire som jag är helt förälskad i :) Det har dessutom blivit en hel del annan shopping.

Jag flyttar ut från mitt studentrum om 2 veckor och vet fortfarande inte riktigt vart jag ska bo. Men nu har jag lite lägenheter på g så har jag riktigt tur blir det bara en helg hemma hos mamma och pappa. Jag får förhoppningsvis en lägenhet i Kvarngärdet eller Salabacke. Uppdatering kommer!

Sommarens planer har börjat spikas. Det blir 4 veckors semester. En veckas jabb på karlshem tsm med bästaste Mimmi och Maria, någon form av ridsemester med Linda och så ytterligare 2 veckors semester som ännu är oplanerade. Men förhoppningsvis blir det iaf ngt skoj med Denise.

Det är nog allt för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback