Uppdatering

2011-06-14 @ 20:01:04

Nu har det hänt väldigt mycket sen senast! Denise har kommit hem från Linköping, jag har bestämt körskola och bokat de första lektionerna, Jonna har vart hemma och åkt vidare till Norge, jag har fyllt 25 (vad hände där liksom?!), alla utvecklingssamtal är avklarade och nu räknar jag bara ner till sommaren och semestern!!! Om en och en halv vecka har jag min första semester och då styr jag kosan mot Stockholm och karlshem:) det kommer nog bli otroligt jobbigt men väldigt roligt som vanligt. Och det allra bästa är att jag ska jobba med Mimmi och Maria i år igen!
Den här veckan är det jobb som vanligt imorrn och umgås med Linda på kvällen, planeringsdagar på torsdag och fredag, middag med jobbet på torsdag och årets första bryggan med Denise på fredag! En toppenavslutning på jobbveckan med andra ord!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback