Tjohoo!

2011-08-21 @ 21:54:21
Okej, nu gör jag ett nytt försök med att blogga och så får vi se vad som händer... Sommaren har iallafall vart TOPPEN! Det enda negativa är att den går så fort så man hinner inte ens med hälften av det man vill. Men nu laddar jag för att göra hösten så bra som möjligt.
Idag har vart en väldigt chill dag. Har tränat (step) och vart på lunch hos farmor. Jag fick köra dit och det gick helt okej. Nu börjar jag tycka att det är riktigt roligt att köra, i början var det mest bara klurigt. Men jag fick inte köra hem tyvärr då pappa fick lite bråttom och det går betydligt snabbare när pappa kör. Jag fick dessutom två kassar med grejer av farmor, en del gammalt porslin, vaser och en lampa. Så det har jag roat mig med att packa och kolla på såhär på kvällskvisten. Och det fanns faktiskt en hel del fina saker!
Nej, nu ska jag strax göra mig redo för sängen. För imorrn väntar jobb och så första delen av teorikursen på körskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback