Söndag igen

2011-04-17 @ 13:06:00

Söndag och ännu en helg går mot sitt slut. Denna helg har vart lugn fast väldigt bra. Den började med lugn kväll hemma och CSi NY maraton hemma hos mig (jag har lånat mammas box med första säsongen). I lördags var jag ute i Lagga hela dan och hälsade på. Trevligt som alltid, särskilt i solen :) Sen blev det en löptur, runt BMX-spåret. Skönt att kunna springa där igen, det är så mycket roligare i skogen! Sen var en utgång planerad tsm med Frida(min jobbarkompis) tyvärr blev hon sjuk, så det blev inget med det. Idag har jag hittills hunnit med övningskörning med pappa och snart blir det lunch hemma hos mina päron!
Annars så ska det bli skönt med långhelg nästa vecka. Då är planerna att jag ska övningsköre en hel del och börja flytta saker, jag måste ju flytta ut ur min studentlägenhet snart. Och så hoppas jag få svar på lägenheterna nästa vecka, så jag vet hur det blir!

Det var allt för nu, so long!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback