Flytt

2011-05-09 @ 17:40:52
Okej, nu är jag tillbaka igen! Jag har haft så galet mycket att göra så jag knappt kommer ihåg vad jag heter. Det är flytten, träning, övningskörning och så utvecklingssamtal, karnevalplanering plus tusen andra saker på jobbet.
Men nu är flytten äntligen gjord! så nu bor jag i min nya lägenhet i kvarngärdet :) Och nu är det bara det roliga kvar (nämligen inredningen) Så i helgen har det blivit 2 rundor till Ikea och fortfarande har jag massor av saker kvar som jag behöver och vill ha. Hm, det är inte billigt det här med att flytta ;) Men det får det vara värt! 
Och nu väntar jobb hela veckan och i helgen får vi se vad som händer. Kanske en tur till Lagga? Och ännu en tur till Ikea?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback